Mari-Mari Kita Berkongsi

Bilangan pengunjung

Sunday, April 11, 2010

Tak Lawak pun bang...

Sudah pasti kebanyakkan anda mengenali Wahid iaitu salah seorang daripada kumpulan lawak yang terkenal di negara kita iaitu Senario.Semakin hari saya semakin meluat melihat lawak yang cuba di lontar kan abang Wahid senario ini.Bagi saya tidak ada satu lawak pun yang saya dapat lihat dari dia.Dia cuba membuat lawak tapi tidak berkesan pada saya.Saya tak tahu lar kalau anda semua berkenan dengan lawak dia.apa yang saya lihat lawak dia kasar tetapi bkn kasar dari segi bahasa tetapi perbuatan.Sepah juara lawak 3 juga membawa lawak kasar,tetapi berkesan.Dulu lawak Wahid senario boleh la dikatakan lawak juga,sewaktu zaman kegemilangan senario.Sewaktu sinaran pasport kegemilangan wahid boleh dikatakan ok lar ketika dia berganding dengan ilya dan Hamdan.Adakah Wahid kehilangan lawak disebabkan Ilya dan Hamdan tidak bersama senario lagi.





Abang Wahid boleh berlakon dan watak yang sesuai sepanjang lakonan dia ialah dalam cerita Tain sajalah..Itu saja paling sesuai untuk dia pada saya,tak pun abang jadi pengacara sepenuh masa jer..
Ada lagi sorang,Johan raja lawak 1,pengacara raja lawak.Dulu masa mula2 meluat gila tengok dia,saya anggap dia tu Wahid senario dua.Tapi lama-kelamaan lawak dia telah dapat memberi kesan kepada saya.

2 comments:

Anonymous said...

mmg x lawak pon dy ni..
mnyampah ad r tgk..
kalo dlu2 mgkn lawak la kot..

Anonymous said...

mmg x lawak pon wahid ni..
mnyampah ad r tgk..
kalo dlu2 2 bole la..